Fysic FX-3360

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-3360 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dik 15-11-2017

prima telefoon voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Gekocht omdat mijn moeder van 96 het steeds moeilijker vindt om te telefoneren.
Bellen nu een stuk eenvoudiger.
Hoorn opnemen en op de betreffend foto of naam drukken ( een knops bediening ) en de verbinding is gemaakt !

Pluspunten

• zeer makkelijk in gebruik
  • ook eenvoudig te programeren

Minpunten

• geen

Ben 19-05-2017

perfecte oplossing voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Het viel ons op dat onze moeder (88) eigenlijk nooit meer zelf belde. Ze kon door een toenemende vergeetachtigheid de knoppen oude telefoon niet meer juist bedienen. Toen we ons realiseerden dat dit ook voor noodgevallen gold, hebben we deze telefoon met speciale voorzieningen, afgestemd op ouderen, voor haar aangeschaft. Nu kon ze door een druk op de knop van de foto snel de juiste persoon opbellen. Ook kan het geluidsniveau (bel/spraak) traploos geregeld worden. We hebben weer contact en ze kan zelf weer bellen! Kortom een veilige en prettige situatie met een ideaal toestel.

Pluspunten

• overzichtelijke en vlotte bediening
  • geluid (bel en volume) handig te regelen
  • geen opzichtig apparaat

Minpunten

• vast telefoontoestel

Hans 12-04-2017

Simpel: weinig instellingen/opties, Handig: fotobellen!

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Hoorn van de haak en druk op de foto. Hoe makkelijk kan het zijn?

Mijn moeder (90 jaar) en elektronica gaan niet echt samen. Des te minder knoppen, des te beter. Daar is deze telefoon goed in geslaagd. De extra 6 knoppen om te fotobellen zijn dan wel weer erg welkom :-)

Erg fijn dat er weinig opties (zoals een display, antwoordapparaat, klokje) op zitten. De knopjes voor het instellen van de beltoon, belvolume, e.d. zitten voldoende weggestopt, zodat ze niet per ongelijk "verkeerd" gezet kunnen worden.

Van mij mogen er nog een paar toetsen af:
- "M" (en daarmee de functionaliteit van indirecte geheugens)
- "R"

Pluspunten

• Fotobellen
  • Weinig opties/instellingen

Erik 21-02-2017

Geschikt waar het voor gemaakt is

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Ideale telefoon voor senioren: Duidelijke bedieningsknoppen, Eenvoudige bediening, Degelijke telefoon en ziet er goed uit

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Duidelijke knoppen
  • Geen overbodige knoppen

Aad van Santen 22-01-2017

Prima seniorentelefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Mijn schoonmoeder van 91 kon er direct mee overweg. Dit terwijl ze met het bedienen van allerlei elektronische apparaten veel moeite heeft. Ze ziet slecht en hoort ook wat minder. Ze had hier geen enkel probleem mee. Er zit precies genoeg technologie op.
In de handleiding stond dat het geheugen niet in stand bleef indien niet aangesloten. Meer een dan een halve dag niet aangesloten gaf echter nog geen verlies van een geprogrammeerd nummer.

Pluspunten

• Geschikt voor slecht ziende
  • Geschikt voor slecht horende
  • Geschikt voor licht demente bejaarde

Minpunten

• Zou geheugen verliezen bij langer geen spanning

Verhoeven 14-01-2017

Fysic FX-3360

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Deze telefoon is een prima toestel voor ouderen. Het heeft een overzichtelijk toetsenbord zonder overbodige knoppen en daarmee geschikt voor hulpbehoevende ouderen. Ook in combinatie met apart aan te schaffen gsm-zender, voor gebruik in verpleegtehuizen. Mijn schoonmoeder is dementerend en kan door het de fototoetsen direct je gewenste persoon bereiken.
Een nadeel is wellicht het gemis aan ruimte voor je eigen telefoonnummer (om door te geven aan anderen).

Pluspunten

• Geen overbodige knoppen
  • Overzichtelijk
  • foto toetsen

Minpunten

• Geen 'eigen nummer' ruimte

Glenn Heremans 22-12-2016

Grote toesten mét foto's, geluid makkelijk in te stellen

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Dit is een cadeautje voor mijn vader, een draadloos toestel of zelfs een GSM wou hij totaal niet.
Met dit toestel is hij wel héél tevreden net omdat de bediening zo makkelijk is en lijkt op het toestel dat hij nu al vele jaren gebruikt/

Pluspunten

• Grote toetsen
  • Toetsen met Foto's

Minpunten

• Kan eigenlijk niets negatief zeggen

Vera 29-11-2016

Degelijk toestel voor senioren

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Dit toestel werd aangeschaft voor een dame van 80+ die slechthorend is, wat vergeetachtig wordt en moeite heeft met al te ingewikkelde toestellen. Deze telefoon is heel duidelijk opgebouwd en maakt een heel degelijke indruk. Het is echter spijtig dat een meeluisterfunctie ontbreekt. -
In plaats van foto's heb ik in dit geval namen en telefoonnummers onder de toetsen geplaatst, en dat functioneert heel goed. Het programmeren van de nummers is ook super eenvoudig.

Pluspunten

• Grote toetsen/fototoetsen, geluid, lichtsignaal
  • Extra knop +24 dB, wieltje voor instelling geluid
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Geen meeluisterfunctie (luidspreker)
  • Knop "+24dB" zou opvallender moeten zijn

aart 27-10-2016

seniorentelefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Makkelijk te installeren en te programmeren. Goed zichtbare toetsen. Ook fijn dat er foto's gebruikt kunnen worden.

v 09-09-2016

goed handelbaar voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-3360

geweldig voor ouderen grote toetsen genoeg geheugen voor telefoon nummers
kopen dus
goede volume regelaars

yvobvo 12-08-2016

Uitstekende telefoon voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Fijne telefoon, grote toetsen en een geweldig, verstelbaar, geluid. Gekocht voor mijn moeder van 88 jaar die niet overweg kon met de handsfree sets.Voorgeprogrammeerde toetsen en als extra een rode lamp als ze gebeld wordt.
Kortom, een telefoon zoals een telefoon hoort te zijn voor senioren. Zonder overbodige en ingewikkelde moderne mogelijkheden.

Pluspunten

• luide bel
  • grote toetsen
  • geprogr. telefoonnummers
  • simpele gebruiksaanw.

Minpunten

• geen

Ron 28-07-2016

fysic telefoon

Geschreven voor: Fysic FX-3360

Duidelijkje telefoon, met voldoende snelkeuze-mogelijkheden voor senioren (6 via speciale knop) en nog eens 10 via de M-knop). Voor een zeer slechtziende en behoorlijk dove senior voldoet dit toestel goed.